طرح های مهندس هومان فرزاد Hooman Farzad's Ideas

ایجاد و احیای دریاچه های داخل ایران از ایده های مهندس فرزاد است .تمامی حقوق ناشی از وبلاگ متعلق به آقای مهندس فرزاد است.

طرح های مهندس هومان فرزاد Hooman Farzad's Ideas

ایجاد و احیای دریاچه های داخل ایران از ایده های مهندس فرزاد است .تمامی حقوق ناشی از وبلاگ متعلق به آقای مهندس فرزاد است.

آشنایی من با ایده های وی

 همانطوریکه در معرفی خودم در کنار عکس حاشیه این وبلاگ نوشته ام ، مدتی در حدود ۱۳ سال را

بعنوان کارشناس زمین شناس و منابع آب در استان سمنان کار می کردم .

خیلی ها می دانند که استان سمنان از مرز شمالی با استان مازندران دارای مرز مشترک بوده و علیرغم

حاکم بودن آب و هوای گرمسیری در استان سمنان ، با طی نمودن فاصله کوتاهی در حد ۳۰ کیلومتر به

سمت شمال شهرهای استان به مناطق بسیار خوش آب و هوا و پر آب مازندران می رسیم .

این مجاورت همیشه مورد نظر مردم سمنان بوده و بهمین دلیل همیشه ارتباط بسیار تنگاتنگ اقتصادی و

فرهنگی بین دو استان مذکور بر قرار است .

چشمه های پر آب و رودخانه های خروشان و مناطق سرسبز چنگلی مازندران ، در مجاورت آب و هوای

گرم و مناطق خشک استان سمنان بسیار پرجاذبه و دلنواز است .

در سال هایی که من در آن استان مشغول بکار بودم ، استاندار سمنان تعویض شد و ، فرد بسیار خوب و

متین و مدیر و مدبری بنام آقای مهندس طحایی بعنوان استاندار جدید منصوب شدند . ایشان بعد از

چندین سال خدمت در سمنان بعنوان استاندار اردبیل منصوب شدند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد