طرح های مهندس هومان فرزاد Hooman Farzad's Ideas

ایجاد و احیای دریاچه های داخل ایران از ایده های مهندس فرزاد است .تمامی حقوق ناشی از وبلاگ متعلق به آقای مهندس فرزاد است.

طرح های مهندس هومان فرزاد Hooman Farzad's Ideas

ایجاد و احیای دریاچه های داخل ایران از ایده های مهندس فرزاد است .تمامی حقوق ناشی از وبلاگ متعلق به آقای مهندس فرزاد است.

قدرتنما هم او را می شناخت

 

مهندس قهرمان قدرت نما یکی از کارشناسان خوب و صاحب نظر در منابع آب است که مدتهای مدیدی را

در سازمان برنامه و بودجه کشور خدمت کرده و پس از آن در مهندسین مشاور جاماب کار می کرد .

امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۳۸۴ ایشان را ملاقات کردم و بلافاصله پس از احوالپرسی ، از مهندس فرزاد پرسیدم .

او را می شناخت .

گفت در زمانی که در سازمان برنامه خدمت می کرده طرح های مهندس فرزاد از طریق دفتر نخست وزیری

و ملکه به آن سازمان ارجاع شده بود .

آن زمان ما آن طرح را بررسی کردیم و تنها به این نکته که تشکیل دریاچه های داخلی ، تاثیر عمده ای بر

روی کلیمای منطقه نخواهد داشت ، ایراد گرفتیم و الباقی قسمت ها را عملی می دانستیم و انرا به دفتر

ملکه برگرداندیم .

ولی طرح که بسیار پرهزینه و بلندپروازانه بود در همانجا مسکوت ماند . زیرا هزینه ای معادل تمامی بودجه

برنامه چهارم آن زمان را می طلبید .

این طرح ها مربوط به سالهای ۱۳۴۹ و ۱۳۵۰ بودند و در سال های بعد ۱۳۶۳ یک تجدید نظری نمودند و به

آقای رفسنجانی دادند .

آقای قدرتنما همچنین به من قول دادند تا چنانچه راهی برای یافتن خود ایشان پیدا کردند مرا در جریان

بگذارند .

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
admin سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد