طرح های مهندس هومان فرزاد Hooman Farzad's Ideas

ایجاد و احیای دریاچه های داخل ایران از ایده های مهندس فرزاد است .تمامی حقوق ناشی از وبلاگ متعلق به آقای مهندس فرزاد است.

طرح های مهندس هومان فرزاد Hooman Farzad's Ideas

ایجاد و احیای دریاچه های داخل ایران از ایده های مهندس فرزاد است .تمامی حقوق ناشی از وبلاگ متعلق به آقای مهندس فرزاد است.

آشنایی با ایده های مهندس فرزاد ۲

 

اخیرا از طریق اینترنت به سایتی دست یافتم که در آن مطالبی در خصوص ایران رود ارائه شده بود .

 

این سایت متعلق به فردی بنام دکتر بدیع بدیع الزمانی بود که در آن طرح احداث یک کانال سراسری ارائه شده

 

بود و این کانال دو دریای خزر و خلیج فارس را بهمدیگر متصل می نمود . برای مطالعه دقیق تر و آشنایی با

 

جزئیات طرح ایشان به سایت زیر مراجعه فرمائید:

 

http://www.badi.net/iranrood.htm

 

وقتی به طرح دکتر بدیع نگاه کردم ، طی یک ایمیل با دکتر بدیع الزمانی ارتباط برقرار نمودم و به ایشان یادآور

 

شدم که این طرح و طرح های بزرگ دیگر از ایده های مهندس فرزاد است ، و چه خوب بود که ایشان هم یادی

 

از آقای فرزاد می کرد .

 

ایشان خیلی فوری به ایمیل من جواب داد و گفت که بهیچوجه با آقای فرزاد آشنا نبوده و این ایده در جریان یک

 

سفر هوایی بر بالای انگلستان به ذهن خودش رسیده است ، و اطمینان داده بود که چنانچه اطلاعی از طرح

 

مهندس فرزاد می داشت ، حتماٌ بدان اشاره می نمود .

 

من برای اثبات حقانیت ادعای خودم ، تعدادی از صفحات کتاب مهندس فرزاد را اسکن نموده و برای دکتر بدیع

 

ایمیل کردم ، ایشان در ایمیل محبت آمیز بعدی خودش از من خواست تا در زمینه تهیه یک نسخه از کتاب برای

 

ایشان همکاری کنم . 

 

 از اینجا بود که تحقیقات من درباره مهندس فرزاد شروع شد ، و در جریان این تحقیقات بود که به این نتیجه

 

رسیدم که مهندس فرزاد و طرح های او در اینترنت حضور ندارند و تصمیم به ایجاد این وبلاگ گرفتم . زیرا

 

اعتقاد دارم که تهیه یک نسخه کپی از کتاب مورد بحث و دادن آن به دکتر بدیع اگرچه کار ساده ای است ولی

 

نمیتواند جبران کننده زحمات یک مهندس باهوش و ارزشمند ایرانی باشد و بهتر است با این وبلاگ دین خود را

 

بایشان و افکارشان  ادا نمایم .

 

 

تمامی حقوق طرح های ایشان متعلق به خود مهندس فرزاد و ملت شریف ایران و سازمان پژوهش های صنعتی

 

است و هدف من از ایجاد این وبلاگ فقط نشر ایده های عمرانی وی است . در یادداشت های آتی سعی خواهم

 

کرد تا بخش اساسی طرح های ایشان را به نوبت به اطلاع خوانندگان محترم برسانم .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد